Cases

Ons werk

Van onderscheidende merkstrategieën tot verrassende social media content. New Normal ontwikkelt, creëert en produceert. Waarbij A.I. ons helpt in elke fase van ons werk. Wil je dat wij uitgebreid ingaan op een case? Of wil je contact met onze ambassadeurs (lees: klanten)? Bel ons voor een afspraak!

Zo helpen we Eneco met de energietransitie

New Normal helpt het duurzaamste energiebedrijf van Nederland al meer dan 10 jaar met de meest uiteenlopende communicatie-oplossingen. Van website content tot het begeleiden van tenders. Voor Eneco zijn we het bureau dat 24/7 het verlengstuk is van de communicatie-afdeling.
Bekijk de uitdaging

Dutch Spices opent de wereld voor miljoenen mensen.

Dutch Spices maakt het voor iedereen mogelijk om te genieten van smaakvolle voeding. Voor de miljoenen mensen die vegan of halal eten, of leven met een voedselallergie of -intolerantie biedt Dutch Spices kruiden, marinades en sauzen die passen bij hun eetwensen. Freedom of Taste noemen we dit.
Bekijk de uitdaging

QSTA. Dé online versmarkt voor foodprofessionals.

QSTA - dat staat voor Questions & Answers - verhuisde zelfs naar ons kantoorpand om de lijnen zo kort mogelijk te houden. Hoewel alles digitaal gaat, is dit de ultieme vorm van samenwerking. Voor QSTA verzorgen wij de gehele marketing. Van social media posts tot beursstands. En van leveranciersvideo's tot advertenties. A.I. helpt hierbij om de effectiviteit te maximaliseren.
Bekijk de uitdaging

Wexit. De eerste diervriendelijke wespenverjager.

Een briljant idee: een wespenverjager op basis van zuiver water. Dier- en milieuvriendelijk én voedselveilig. Nu nog consumenten en de horeca-bedrijven overtuigen van de verbluffende werking van het product. New Normal begeleidt Wexit met hun Europese jacht naar succes.
Bekijk de uitdaging

Philips. Koploper in personal care.

Bij Philips draait alles om gezondheid en technologie. Het bedrijf is door bijzondere innovaties uitgegroeid tot een leidende kracht in gezondheidstechnologie. New Normal is onderdeel van de 'Philips Marketing Squads' en begeleidt voor diverse producten en diensten het Content Marketing Process. We zetten A.I. in om deze processen te versnellen en continu te verbeteren.
Bekijk de uitdaging

Wochi Mochi verovert het ijsschap.

Heb jij de ijssnacks van Wochi Mochi al ontdekt? Het is dé smaaksensatie uit Japan; verrukkelijke roomijsbolletjes in een delikaat laagje rijstdeeg, met een verrassende vulling. Verkrijgbaar in vier variaties. Te vinden in het vriesvak van steeds meer supermarkten. New Normal helpt Wochi Mochi met de lancering in Europa, onder meer met opvallende Instagram en TikTok campagnes.
Bekijk de uitdaging

Breng jouw marketing naar the new level!

Zet de eerste stap en zie direct hoe jouw merk groeit.