Case

Wochi Mochi verovert het ijsschap.

Heb jij de ijssnacks van Wochi Mochi al ontdekt? Het is dé smaaksensatie uit Japan; verrukkelijke roomijsbolletjes in een delikaat laagje rijstdeeg, met een verrassende vulling. Verkrijgbaar in vier variaties. Te vinden in het vriesvak van steeds meer supermarkten. New Normal helpt Wochi Mochi met de lancering in Europa, onder meer met opvallende Instagram en TikTok campagnes.

Klant
Wochi Mochi
Service
IJssnack
Project jaar
2021

Uitdaging

Het lanceren van een nieuw concept in de wereld van food is altijd een uitdaging. Zeker als het een onbekende ijssnack is met een moeilijke naam. Wat het iets makkelijker maakt: Wochi Mochi is ongekend lekker. New Normal is gevraagd om alle communicatie voor het merk te verzorgen. Van strategie tot en met productie. Een ongekend lekkere uitdaging!

No items found.

Onze oplossing

Van positionering tot communicatie-domeinen. Van platform tot dashboard. We hebben samen met het team van Wochi Mochi alles ingericht. Vanuit de pay-off 'Colorice Your Day' geven we iedere dag opnieuw betekenis aan het merk. Met TikTok en Insta posts, met OOH advertising en acties op de supermarktvloer. De sales is via ons platform gekoppeld aan de media-inzet. Dit monitoren we 24/7 en sturen we live - met behulp van A.I. - bij. En alles wat we doen is een blauwdruk voor een Europese uitrol. Want, binnenkort maken ook de Fransen kennis met de lekkerste ijssnack van Nederland!

No items found.

Cases

Heb je een vraag over een case, of wil je een toelichting? Neem contact met ons op!

Zo helpen we Eneco met de energietransitie

New Normal helpt het duurzaamste energiebedrijf van Nederland al meer dan 10 jaar met de meest uiteenlopende communicatie-oplossingen. Van website content tot het begeleiden van tenders. Voor Eneco zijn we het bureau dat 24/7 het verlengstuk is van de communicatie-afdeling.
Meer

Dutch Spices opent de wereld voor miljoenen mensen.

Dutch Spices maakt het voor iedereen mogelijk om te genieten van smaakvolle voeding. Voor de miljoenen mensen die vegan of halal eten, of leven met een voedselallergie of -intolerantie biedt Dutch Spices kruiden, marinades en sauzen die passen bij hun eetwensen. Freedom of Taste noemen we dit.
Meer

QSTA. Dé online versmarkt voor foodprofessionals.

QSTA - dat staat voor Questions & Answers - verhuisde zelfs naar ons kantoorpand om de lijnen zo kort mogelijk te houden. Hoewel alles digitaal gaat, is dit de ultieme vorm van samenwerking. Voor QSTA verzorgen wij de gehele marketing. Van social media posts tot beursstands. En van leveranciersvideo's tot advertenties. A.I. helpt hierbij om de effectiviteit te maximaliseren.
Meer

Breng jouw marketing naar the new level!

Zet de eerste stap en zie direct hoe jouw merk groeit.