Dutch Spices opent de wereld voor miljoenen mensen.
Dutch Spices maakt het voor iedereen mogelijk om te genieten van smaakvolle voeding. Voor de miljoenen mensen die vegan of halal eten, of leven met een voedselallergie of -intolerantie biedt Dutch Spices kruiden, marinades en sauzen die passen bij hun eetwensen. Freedom of Taste noemen we dit.
Uitdaging
Dutch Spices is er voor de miljoenen mensen die veganistisch of halal willen eten. En voor mensen die leven met een voedselallergie of voedselintolerantie. Dutch Spices is vegan, halal en lactose- en allergeenvrij. Deze boodschap moet bekend worden in de wereld van foodprofessionals. Van slager tot voedselindustrie. Alles voor het merk moet opnieuw worden ontwikkeld. Van identiteit, verpakking tot communicatie.
Oplossing
Een nieuwe huisstijl en een nieuw elan. Dat was het resultaat na een serie strategische sessies met het Dutch Spices team. Vanuit deze mooie basis volgden een opvallend verpakkingsdesign, een frisse website en uiteenlopende communicatiemiddelen. De (social) media strategie richt zich als eerste op de B2B-sector (ambacht en industrie) in de UK. Hierna volgt de rest van Europa, land voor land. Zodat steeds meer mensen die vegan of halal willen eten en mensen die leven met een voedselallergie of - intolerantie kunnen genieten van de smaakmakers van Dutch Spices.
Cases
Heb je een vraag over een case, of wil je een toelichting? Neem contact met ons op!
Zo helpen we Eneco met de energietransitie
Dutch Spices opent de wereld voor miljoenen mensen.
QSTA. Dé online versmarkt voor foodprofessionals.
Breng jouw marketing naar the new level!
Zet de eerste stap en zie direct hoe jouw merk groeit.