twitter pinterest linkedin angle-double-down instagram facebook snapchat

New Normal gebruikt cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek bij newnormal.nl voor u nog makkelijker te maken. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen uw internetgedrag binnen en mogelijk ook buiten onze website volgen. Door verder gebruik te maken van deze website gaat u hiermee akkoord. Meer informatie

New Normal

TUI.

Samen met strategisch positioneringsbureau Crossmarks adviseren wij regelmatig reisorganisatie TUI. Vaak betekent dat on en offline campagnes ontwikkelen voor sales. Maar ook thematische invullingen voor het merk bedenken. Met de focus op online, maar ook regelmatig televisiecommercials waar nog steeds een groot deel van de doelgroep zit.

Smile Eiland.

Om de ‘Smile’ van TUI meer bekendheid te geven bedachten wij Smile Eiland. Een fictief eiland in de vorm van de smile. Via met name social media werd aangekondigd dat het eiland daadwerkelijk ‘gemaakt’ zou worden. Met op het eiland diverse faciliteiten en producten van TUI. Online volgers van de reisorganisatie werden gevraagd mee te denken over de toekomstige locatie van het eiland. Dat genereerde (internationaal) veel respons. Vooral toen bleek dat het een 1 april grap was. Veel vakantiegangers hoopten dat alsnog het eiland er écht zou komen…

 

Dreamliner in Nederland.

De trots van de vloot van TUI: de Dreamliner. Wij mochten de communicatie rondom de komst van de Dreamliner in Nederland verzorgen. Met o.a. een dreamy commercial over het luxe toestel.