twitter pinterest linkedin angle-double-down instagram facebook snapchat

New Normal gebruikt cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek bij newnormal.nl voor u nog makkelijker te maken. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen uw internetgedrag binnen en mogelijk ook buiten onze website volgen. Door verder gebruik te maken van deze website gaat u hiermee akkoord. Meer informatie

New Normal

Nugi.

Where skincare meets perfumery. Dat is hoe wij Nugi cosmetics hebben samengevat. 12 heerlijke, unieke geuren gebaseerd op herinneringen van Babita Versluis. Elke geur heeft een nummer die voor de leeftijd van Babita staat toen ze die specifieke geur-ervaring had. De geuren zijn verwerkt in diverse kwalitatieve cosmeticaproducten voor het hele lichaam. Ondersteund door mooie verhalen van Babita. Storytelling dus, in z’n puurste vorm!

Zoveel geuren, zoveel verhalen.

Wij ontwikkelden alle communicatie rondom het merk.  Daarbij zijn de verhalen de drager geworden van het luxe merk.Van verpakking design tot social media. We brachten strategisch structuur in het merk, zodat iedereen kan genieten van de verhalen van Babita, maar vooral van de sensatie van Nugi producten.