twitter pinterest linkedin angle-double-down instagram facebook snapchat

New Normal gebruikt cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek bij newnormal.nl voor u nog makkelijker te maken. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen uw internetgedrag binnen en mogelijk ook buiten onze website volgen. Door verder gebruik te maken van deze website gaat u hiermee akkoord. Meer informatie

New Normal

Kids Vitaal.

Voor Kids Vitaal, in samenwerking met GroentenFruitBureau, ontwikkelden we een online campagne waarin kinderen op speelse wijze gestimuleerd werden meer groenten en fruit te eten.

Dat moet natuurlijk op een interactieve manier: met de Fruitalizer. Een app die een foto van jouw gezicht omzet in een stuk groente of fruit. Ondersteund door een opvallende commercial die zowel on- als offline in werd gezet. Ook op de website zijn meer games en gadgets te vinden die laten zien dat het eten van groente en fruit ook leuk kan zijn.

 

 

Drive-to-web commercial voor Kids Vitaal. Tover met de Fruitalizer jezelf om in een stuk groente of fruit. En deel die creatie vervolgens online met je vrienden. ‘Dat ziet er lekker uit, met groente en fruit!’